1. Statek
Pewnej nocy do miasta przypływa wielki statek. Podczas wchodzenia do portu roztrzaskuje on małą łódkę dwóch pijanych nieszczęśników, którzy zalegli zamroczeni alkoholem nie spostrzegając, że kilku diabelskich żartownisiów wypchnęło ich w morze zabierając wiosła. Rozmiar statku prawie każdego Czarnoziemca powinien wprawić w zdziwienie.

2. Molo
Przez kilka kolejnych dni robotnicy portowi budują szerokie i solidne molo. Statek, ze względu na swe rozmiary nie jest w stanie przycumować przy brzegu ani przy innych kejach.

3. Towar
Po zakończeniu prac, robotnicy wyciągają ze statku gigantyczny pakunek, który jest zawinięty w płótna. Pomysłowi ludzie mogą dojść do wniosku, że jest to kolejny pomnik Lorda Azzura. Jednak są oni w błędzie, przesyłką jest ogromna armata, która zostanie zainstalowana na szczycie jednej z wież zamku Azzura.

4. Załoga
Najistotniejszą częścią przygody jest załoga statku. Stanowi ją spora grupa marynarzy, zawsze ubranych na biało. Wszyscy są doskonale wystportowani i mają smagłą cerę. Przyjezdni samym swoim wyglądem prowokują burdy lecz z każdej wychodzą bez szwanku.

5. Akcja
Co mogą zrobić gracze w tej przygodzie? Po pierwsze mogą dowiedzieć się czym jest przesyłka - informacja ta będzie cenna i na pewno wiele osób chętnie za nią zapłaci. Po drugie mogą wkraść się na statek. Ostatnie, najprostrze rozwiązanie to danie Białym nauczki w jakiejś zaplutej uliczce.

Obsada

Biali Ubrani na biało marynarze, zręczni i gibcy. Z charakteru zadziorni.